Friday, March 27, 2009

~不在马来西亚的第35天~



27日3月2009年,星期五

我们跟刘靖约好下了课要去吃串串香。我们今天吃得比那天少。一人14人民币而已!还是觉得好吃。很有满足感!过后,我打算去剪头发。没想到到那儿时,我改变主意了。我让她弄圈!88人民币。如何?还可以看吗?她跟我说已经好时,我还真地接受不了!幸好朋友都说不错,蛮好看的。回到宿舍我就立刻到镜子前面去了。看了再看!觉得还ok。慢慢的喜欢上这个发型了!反正都做了。没什么好后悔的!这是韩国最流行的发型哦。。

I went to perm my hair. Sudden decision! Actually only planned to cut because too long. However, after listened to the barber, I decided to perm. She said now in Korea short curly hair was the famous hair style. Those with big head like me will suited the style. Thus, on the spot I let her to curl without further thinking. Luckily, I satisfied with the result. My friends felt the same. What do you think? It cost me 88rmb.. (RM44)

薇云和我的新发型!Posing with Wei Ing with my new hair style..

No comments:

Post a Comment