Sunday, May 10, 2009

~不在马来西亚的第78天~

10日5月2009年,星期日

今天是五月份的第二个星期日,那就是母亲节。我用skype祝妈妈‘母亲节快乐’了。我记得去年的母亲节,我亲手做了蛋糕送她。没想到这么快又一年了。今年弟弟代替我。他亲手为妈妈做了蛋糕。我相信妈妈一定会很高兴!无论蛋糕味道如何妈妈的心里会是甜甜的。真可惜我没口福品尝到他做的蛋糕,不过,很想对他说声谢谢。也向对妈妈说,“妈妈,真是辛苦您了。谢谢您为我所作的一切。。一切!希望您永远健康快乐。我爱你!”

Last year, I remembered I had baked a cake for my mum as mother's day present. Unfortunately, this year I could not do so since I wasn't at home. However, my brother replaced me to complete this task. Thanks!

To my mummy,"Happy Mother's Day. Love you always!!!"

No comments:

Post a Comment