Thursday, May 14, 2009

~不在马来西亚的第82天~

14日5月2009年,星期四

今天我体验到了他们的HSK考试。中共有170个问题。必须在三个小时里回答完。我没时间把考卷看完。很不甘愿。考卷分为几个部分。听,填,阅读和写。我是最后一个交考卷的人。我不明白其他人如何在这么短时间回答完那张考卷。真佩服!我输了。输给自己!应该好好把握时间。太粗心了。如果还有下一次,我一定不会犯同样的错。

Today I'd took HSK test. It was a Mandarin language test. The paper consisted 170 questions which needed to be answered within 3 hours. I couldn't completed it on time. Sad! If i have another chance to sit for this paper, I'll definitely won't repeat the same silly mistake. I'll watch out the time!

No comments:

Post a Comment