Tuesday, May 12, 2009

~不在马来西亚的第80天~

12日5月2009年,星期二

天气变的暖和一些了。不会像之前那么冷。太好了!不过,我最近很烦因为很多东西做。接下来的时间会面对考试和论文。都要用汉字来写哦!真是个挑战的任务呀!希望可以顺利地把每个难题解决。这也代表我回马来西亚的日子越来越靠近了哦。这样想我就会更努力的做好每件事。对了,就是这种力量让我更勇敢地面对未来的日子。我要加很多。。很多油才行!! ! ;p

It was another brand new day. Lately, I was overwhelmed with assignments. On the same time, I have to prepare myself for exam. It was just around the corner. Really contended with time for revision, assignments, rest and ...of course traveling! These events help to count down the days. Seems like the day returning to Malaysia is very near!

No comments:

Post a Comment