Tuesday, April 28, 2009

~不在马来西亚的第66天~

28日4月2009年,星期二

天气很好。今天我还做了一件我重来没做过的事。那就是‘ponteng’。我上完12点的课,突然不想上写字课了。就这样突然的决定。太不可思议了吧!我不懂为什么。就一心想这么做。好奇怪。;p
不过有一点我真的想不通。我发现我会觉得内疚。我不明白为什么还有人喜欢这么做!无聊哦。。

I played truant for the first time. Sudden decision. However, I won't do it for the second time. Felt guilty!!! Really don't understand why people play truant can be so fun but I felt something wrong. I don't like this feeling! Felt missing something that I should learn in the class. Weird!

No comments:

Post a Comment